شباب مودرن
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب مودرن

الرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

أنا أسف

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عاشقه شاه روخان
عضو مبدع
عضو مبدع
عاشقه شاه روخان

انثى
العمل/الترفيه : مجال السياحة
المزاج : منشغل البال
مزاجك ايه : أنا أسف 710
المهنه : أنا أسف Collec10
هوايتى : أنا أسف Wrestl10

أنا أسف Empty
مُساهمةموضوع: أنا أسف   أنا أسف I_icon_minitimeالأحد 11 يوليو 2010, 7:33 pm

أنا أسف هل الكلمة دى صعية للدرجة انها تتقال ولا الناس الوقت ده ما بقتش تعتذر وبقت كلمة صعبة جداااااااااااااااااااااااااااااا على اللسان وليه الانسان اللى مش بيغلط ميعترفش بغلطه ويقول انا اسف والموضوع ده اكتر الصراحة موجهه للرجال اكثر من النساء لان الرجاله بجد بتحس ان الاعتذار ده ضعف او انه لو اعتذر يبقى مش راجل وانه شخصيته ضعيفة لكن بجد والله الراجل اللى بعتذر ده لو هو غلطان ده راجال بجد واعتذاره ده كمل رجولته وجمع بين الموده والرحمة والقوة كراجل وده مش بيقلل من شخصيته او مكانته بل بالعكس وفى حاجة تانية كمان لما الواحد يشكر فيهم اه شكرا ومرسى ولما حد ينتقدهم لا هما مش غلطنيين عشان هما الرجاله ومش بيغلطوا ومصرح ليهم يعملوا اى حاجة هما عايزنها وطبعا انا مش بتكلم على كل الرجاله وبجد فى رجاله بس مش كتيييييييييييييييييير كويسة واذا حصل اى خطا منها بتعتذر واعذرونى انى ركزت الموضوع ده على الرجاله للان النساء مهما كان مخلوق ضعيف ومش بايديها حاجة تعملها وفى كل الاحوال الراجل هو اللى كلمته بتمشى والرسول صلى الله عليه وسلم شبهم بالقوارير واتمنى دى نصيحة منى لو تقبالوها الاعتذار مش بيقلل منك كراجل بل بالعكس بيزودك وبيخلق مشاعر جميلة للانسان اللى مفروض انك تعتذرلوا وبيمحى الاحقاد او ان الواحد يشيل فى قلبه اى حاجة فاتمنى بجد ان اى انسان عامة يعتذر وميكسفش من الاعتذار ده ووالله دى كلمه سهله ومن 6حروف لكن كلها معانى جميلة وليا عودة فى ذلك الموضوع مرة اخرى لانه موضوع مهم ومكتبتش كل اللى فى قلبى واللى خاص بى وارجو ان تتقبلوا انى بتكلم بالعامية لانه كلام طالع من القلب بجد وربى كيف أدعوك وأنا عاصى وكيف لا أدعوك وانت الغفور الرحيم أنا أسف 377596 أنا أسف 377596 أنا أسف 377596 أنا أسف 377596 أنا أسف 49889
Dr.sarah
مراقب عام شباب مودرن
مراقب عام شباب مودرن
Dr.sarah

انثى
المزاج : رايق
المهنه : أنا أسف Studen10
هوايتى : أنا أسف Swimmi10

أنا أسف Empty
مُساهمةموضوع: رد: أنا أسف   أنا أسف I_icon_minitimeالأحد 11 يوليو 2010, 7:57 pm

الكلمة دي بتقي صعبة عليا اوي
بس في شخص عزيز علي قلبي
قالي لو انتي اللي اعتذرتي وقولتي انا اسفة اني كدة شخصيتك قوية واقوي من شخصيته
بس الكلام ماثرش فيا وبرضة بستصعبها
عاشقه شاه روخان
عضو مبدع
عضو مبدع
عاشقه شاه روخان

انثى
العمل/الترفيه : مجال السياحة
المزاج : منشغل البال
المهنه : أنا أسف Collec10
هوايتى : أنا أسف Wrestl10

أنا أسف Empty
مُساهمةموضوع: رد: أنا أسف   أنا أسف I_icon_minitimeالأحد 11 يوليو 2010, 8:52 pm

هو بيبقى اختلاف شخصياااااااااااااااااااااااات بس فى الاخر ياسارة بس حاولى لانها بترضى وبتريح وبتشيل اى ضغائن وبتهدى النفوس فربنا يعينك ان شااااااء أنا أسف 204456 الله ويصلح حالنا

أنا أسف
صفحة 1 من اصل 1