شباب مودرن
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب مودرن

الرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

ظاهره بتزيد كل يوم عن اللى قبله

كاتب الموضوعرسالة
GUEVARA
مدير تطوير شباب مودرن
مدير تطوير شباب مودرن
GUEVARA

ذكر
مزاجك ايه : ظاهره بتزيد كل يوم عن اللى قبله Qatary25
المهنه : ظاهره بتزيد كل يوم عن اللى قبله Office10
هوايتى : ظاهره بتزيد كل يوم عن اللى قبله Readin10

ظاهره بتزيد كل يوم عن اللى قبله Empty
مُساهمةموضوع: ظاهره بتزيد كل يوم عن اللى قبله   ظاهره بتزيد كل يوم عن اللى قبله I_icon_minitimeالثلاثاء 14 أبريل 2009, 11:13 pm

انا بقيت بلاحظ ظاهره بتزيد كل يوم عن اللى قبله

"المعاكسه"

علشان مش اطول عليكوا تعالوا نشوف الحال اللى وصلنالوا فى مصر فى الموضوع ده

بالنسبه للناس الكبيره فى السن:بسم الله
اولا تمشى فى الشارع تلاقى راجل عجوز شكله ميت مره قبل كده ويدوب بيتنفس وتلاقيه بيعاكس وكلمتهم الشهيره المشهوره(انا نفسى اتجوز)ههههه طبعا بيبقى نفسك تقوله يا عم تتجوز ايه بس ونيله ايه انت يادوب تروح تموت هههههه لا والادهى من كده انك تبص عليه تلاقيه بيبص بصه مش محترمه خالص للبنت او الست اللى قدامه وهو اصلا يادوب بيشوف قدامه قال يعنى واد مخلص..لا وساعات بقى بيكون راجل كبير فى السن بس جنتل اوى وبدله وكده ويقف قدام البنت ويتنح طب انت مثلا مستنى ايه منها يعنى ههههههه هتلاغيك يعنى ولا هتقع فى حبك باعتبارك شاب وسيم؟؟
لازم يشوفوا حل فى الموضوع ده

بالنسبه للاطفال:
تلاقى ولد صغير ماشى صغير جدا ويدوب لسه بيتعلم الكلام ويقوم يبص بصه قال يعنى صايع بقى هههههههه ويقولها:يا مزه او بقى لو محترف شويه فى موضوع المعاكسه ده ممكن يحاول يلمسها او يديها بوسه على الهوا قال يعنى ههههه
اما بقى لو معاه واحد صاحبه فممكن يغير الاسلوب عن طريق انه يزق صاحبه عليها ههههه ويقولها مش انا والله ده هو ...يعنى بجد حاجه تجنن بقى واحد زئرد مش باين من الارض لولا صوته ماكنتش تشوفه يطلع منه كل ده..عوضنا على الله فى الجيل ده هههه

اخيرا بقى الرجاله اللى فى منتصف العمر ه المتجوزين يعنى ودول بقى مش هنرغى فيهم علشان دول اخرهم معاكسه وكلام وبس علشان عارفين ايه اللى مستنيهم فى البيت هههههه وكمان اللى يغلط غلطه يتعلم منها وميكررهاش ههههههه
بزمتكوا ده مبيحصلش؟؟؟

ظاهره بتزيد كل يوم عن اللى قبله
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-