شباب مودرن
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب مودرن

الرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......

GUEVARA
@أسوم@
سيماو
هنووووووووود
الفتى الذهبي
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الفتى الذهبي
مراقب عام شباب مودرن
مراقب عام شباب مودرن
الفتى الذهبي

ذكر
العمل/الترفيه : منسق صالات بطار اسوان الدولى
المزاج : الحمد لله على كل حال
المهنه : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Office10
هوايتى : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Swimmi10

لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Empty
مُساهمةموضوع: لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......   لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... I_icon_minitimeالخميس 08 أكتوبر 2009, 1:09 pm

[size=16][b]السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

النهارده معانا واحده من الى ابدعوا في المنتدى شباب مودرن

وليها مواضيع جميله هنا ولها ردود اجمل ونشيطه

الا وهى الاخت هنووووووود

على فكره ياخونا دى هتبقي اكبررررررر دكتوره نفسانيه في اسواااااان اصلها شاطره اوى في كليتها وهتعمل ماجستير ودراسات عليا وليها طوووح هاااايل ههههههه

يلا كلنا نسئلها ونتعرف على شخصيتها وربنا يستر من المستخىىىىىىىىىى

وانا هابتدى بكام سؤال

1- ما هو رأيك في المنتدى والاعضاء بصفه عامه ؟؟

2 _ لو رجعتى بعمرك لورا ايه الى كنتى تتمنى تعمليه وتحققيه ؟؟؟

3_ ما هو اكثر موقف حصلك واثر فيكى وغير من اتجاااااه حياتك ؟؟؟

4- اسمك اللذيذ ده الى فيه 7 واوات بناءا على ايه وليه العذاب ده مش كفايه واو واحده ده بقا من كتر حبك في اسمك ولا ايه؟؟؟

5_ اوصفي وصف ملخص موجز لشخصيتك الهاااايله ههههههههه؟؟؟؟؟؟

طبعا هما 5 اسئله بس عشان ده الاستفتاح

لكن لنا عوووووووووده واتحادكى لو عرفتى تجاوبى على اسئلتى القااااااادمه

مع تحيتى لكى

الفتى الذهبي

اسمااااااااااااااعيل

[/b][/size]
هنووووووووود
عضو متميز
عضو متميز
هنووووووووود

انثى
مزاجك ايه : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 2610
المهنه : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Collec10
هوايتى : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Unknow11

مُساهمةموضوع: رد: لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......   لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... I_icon_minitimeالخميس 08 أكتوبر 2009, 2:11 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

فى الأول أحب أشكر اسماعيل على اختياره ليا وربنا يستر وتكون اسئلتكم كلكم حلوه وأعرف أرد عليها
وقبل ما أجاوب على الأسئله أحب اشكرك يا اسماعيل على كلامك الجميل واه فعلا انا ان شاء الله هكون اكبر دكتوره نفسانيه هههههههههههه واكيد انت هتكون اول مريض ابتدى بيه ههههههههههههههه

يلا نيتدى....................

1- ما هو رأيك في المنتدى والاعضاء بصفه عامه ؟؟

بص هو المنتدى عاجبنى جدا جدا وبجد اتعلمت منه حاجات كتير جدا والأقسام اللى فيه ممتازه خالص وطبعا الأداره اللى مسئوله عنه ..والحمد لله المنتدى فى تقدم مستمر وهايل وده بفضل الأعضاء طبعا

رأى فى الأعضاء بصفه عامه طبعا بجد الأعضاء كلهم محترمين خالص وذوق جدا والأهم من ده أن سبب استمرارى فى المنتدى ان اللى موجودين فيه لقيت منهم كل احترام وتقدير ولو مكنش كده طبعا مكونتش استمريت فى المنتدى

2 _ لو رجعتى بعمرك لورا ايه الى كنتى تتمنى تعمليه وتحققيه ؟؟؟

مش عارفه بصراحه بس اكيد فى حاجات كتير نفسى كنت اعملها انا كان نفسى ادخل معهد ايجوث بس للأسف محصلش نصيب ودخلت كلية طب نفسى ههههههههه

3_ما هو اكثر موقف حصلك واثر فيكى وغير من اتجاااااه حياتك ؟؟؟

بصراحه هو فى موقف حصل معايا ومش ممكن انساه خالص وده مش هينفع اقولوا لأنه شخصى بس المهم انه علمنى حاجات كتير جدا وغير من اتجاهى الحمد لله

4- اسمك اللذيذ ده الى فيه 7 واوات بناءا على ايه وليه العذاب ده مش كفايه واو واحده ده بقا من كتر حبك في اسمك ولا ايه؟؟؟

ههههههههههههههههه هو انا طبعا بحب اسمى جدا جدا وسر الواوات الكتير دى .... ان انا لما جيت اسجل فى المنتدى كنت بجرب بصراحه ا لمهم كتبت اسمى واتفلسفت وعملت واوات كتير ههههههههه

لدرجة انى لما جيت ادخل بعد كده بعد ما سجلت يعنى على طول نسيت انا كتبت كام واو بس ف استعنت باحد المشرفين كنت اعرفوا فدخل هو وشاف كام واو ولقاهم تسعه مش سبعه يا اسماعيل ركز ها بس ادى السر ف الواوات الكتير دى اللى كله بيستغرب منها

5_ اوصفي وصف ملخص موجز لشخصيتك الهاااايله ههههههههه؟؟؟؟؟؟
ههههههههههههههه اه هايله انت عندك مانع فى كده
شخصيتى سيمبل اوى
مش عصبيه
بحب الضحك والهزار انا اصحابى مسمينى انتكه هههههههه
بحب اسمع الاغانى ودى مشكله طبعا بس انا بحاول اخفف منها
مش بزعل من اى حد بعزوا خالص حتى لو عمل ايه انا بس بضايق فى وقتها بس مش بشيل من اى حد جوايا خالص
بحب اصحابى اوى اوى اوى

الحمد لله الاجابه تمت بنجاح
وانا سعيده جدا بالقاء ده وفى انتظار اسئلتكم

سلاااااااااااااااااام
سيماو
مشرف القسم الاسلامي وصالونات مودرن
مشرف القسم الاسلامي وصالونات مودرن
سيماو

ذكر
الموقع : https://www.facebook.com/profile.php?id=100001008422968
العمل/الترفيه : بحب الرحلات مع اصحابى
المزاج : حسب الظروف
مزاجك ايه : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 4210
هوايتى : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Huntin10

مُساهمةموضوع: رد: لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......   لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... I_icon_minitimeالخميس 08 أكتوبر 2009, 2:43 pm

واللة يا اسماعيل احسنت فى اختيارك للشخصية دية لان هنووووود فعلا اصبحت من الشخصيات البارزة

فى المنتدى لانى كل ما ادخل المنتدى لازم الاقى موضوع جديد يحمل اسم هنوووود وقامت بتنشيط

المنتدى بصورة كبيرة بعد حالة الركود الطويلة اللى مر بيها المنتدى مع انى لسة ما اتعرفتش على

شخصية هنود ولكن بكل اختصار هية شخصية مجتهدة جدا جدا على العموم انا عندى كام سؤال كدة

يارب يكونو خفاف عليكى 

اولا:ازاى عرفتى المنتدى ومين اكتر شخصية من اصدقائك المتواجدين فى المنتدى كانت ديما بتدعوكى للتسجيل فى المنتدى؟

ثانيا:انا مش هاسالك واقولك اسمك الحقيقى اية ولكن ممكن تعرفينا بنفسك ؟

ثالثا:اية الاحلام اللى نفسك تحققيها فى المستقبل؟

رابعا : انتى يتحبى كليتك؟

خامسا:اية رايك فى المنتدى بوجة عام واكتر الشخصيات اللى انتى مرتبطة بيها فى المنتدى؟

وسادسا واخيرا:اكتر المواضيع اللى بتهتمى انك تجبيها للمنتدى يعنى مثلا بتهتمى بالمجال السياسى او الدينى او الفكاهة او غير ذلك؟

ارجو انى ما اكونش طولت عليكى

ارجو ان تقبلى هذة الهدية البسيطة الهدية بين القوسين ظللى ما بين الاقواس

(وردة حمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرة)
@أسوم@
عضو متميز
عضو متميز
@أسوم@

انثى
العمل/الترفيه : طالبة"swimme"
المزاج : مرتااااااااحة
مزاجك ايه : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Qatary18
المهنه : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Studen10
هوايتى : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Painti10

مُساهمةموضوع: رد: لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......   لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... I_icon_minitimeالخميس 08 أكتوبر 2009, 3:21 pm

ههههههههههههههههه حبيبة قلبى وصديقتى وانتيمى هنووووووووووووود ياااااااه والله ليكى وحشة

ده على اساس انى مش بشوفك قال ماعلينا ندخل بقى عالاسئلة طبعا انتى عشان حبيبتى انا هكرمك وهسالك

كام سؤال كده عالماشى واكيد طبعا ياما ههريكى اسئلة هههههههههه

1-ايه اكتر حاجة ممكن تضايقك جدا وتخليكى مش قادرة تتحكمى فأعصابك؟

2-ياترى لو فى واحدة مضايقاكى فى حاجة من صحابك هتعملى ايه ساعتها؟وهل هتصارحيها باللى جواكى؟

3-انا عوزاكى تقوليلى كم تجربة حب مريتى بيها ولو مش فى ليه مش فى؟وايه احساسك اما اتخبطى ههههه اقصد اتخطبتى؟

4-ليه دايما فحياتنا بتكون فى ناس بتحب تجرح؟"ده طبعا سؤال جه فى الجون معاكى بما انك دكتورة نفسية ههههههههه"؟؟؟؟؟

5-عوزاكى تقوليلى ايه اكتر موقف حصل واقعدتى تضحكى ضحك هستيرى ومكنتيش قادرة تمسكى نفسك؟وكنتى مع مين؟

6-ايه احلامك لمستقبلك ؟ونفسك فإيه تعمليه؟وايه الحاجة اللى بتتمنيها؟

7-ايه اكتر موقف ضايقك جدامن صحابك؟وايه اكتر موقف ضايقك جدا من اى حد عموما؟

8-ياترى تقدرى تسامحى حد جرحك قبل كده؟وايه اكتر حاجة ممكن تخليكى تخسرى بيها شخص بتحبيه؟

9-عوزاكى تقوليلى ايه الحاجة اللى حصلت زمااااااااان وانتى صغيرة ولسة فاكراها لحد دلوقتى؟

10-ياترى انتى مضايقة منى دلوقتى عشان الاسئلة دى ههههههههه؟وليه؟

11-ايه رأيك فصحابك كلهم وشخصياتهم ؟وياريت عاوزين تحليل كل شخصية فيهم؟"بس مش لازم تحددى اسمائهم"؟

12-مين اكتر عضو بتحبى تردى على مواضيعه؟ومين العضو اللى يستحق التحية دائما؟

13-واخيييييييييييييييييييييرا............مارأيك فى هؤلاء الاعضاء:

حنين
الفتى الذهبى
مشمش
جيفارا
هنرى ومتعب
ضى القمر
dr.sara
هاشم هارون
الاستاذ.اسلام نبيل
واخييييييييييرا @أسوم@؟
لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 618718 لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 618718 لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 618718 لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 618718 لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 618718 لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 618718 لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 618718
كان نفسى اقوم معاكى بالواجب يا هنوووووود بس معلش بقى خيرها فغيرها ههههههههههه واهو كرمتك جدا فى الاسئلة

يارب تكون اسئلتى خفيفة عليكى وربنا يستر

لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 99208 لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 99208

ههههههههههههههه سلااااااااااااااااااااااااااااااام
هنووووووووود
عضو متميز
عضو متميز
هنووووووووود

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......   لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... I_icon_minitimeالجمعة 09 أكتوبر 2009, 12:41 am

السلام عليكم ورحمة الله
سيماو انا بجد بشكرك على مشاركتك وبشكرك كمان على البدايه اللى ابتديت بيها كلامك......
هااااااااااااا يلا نيتدى....

اولا:ازاى عرفتى المنتدى ومين اكتر شخصية من اصدقائك المتواجدين فى المنتدى كانت ديما بتدعوكى للتسجيل فى المنتدى؟
بص هو انا كنت رافضه تماما فكرة التسجيل فى المنتدى لغاية ما جيه احد المشرفين واقنعنى ان اسجل وانا مش كان ليا اصدقاء فى المنتدى قبل ما اسجل كلهم سجلوا معايا.

ثانيا:انا مش هاسالك واقولك اسمك الحقيقى اية ولكن ممكن تعرفينا بنفسك ؟
..انا هنوووووووود
..من صحارى
..عندى 21 سنه
..بدرس فى كلية خدمه اجتماعيه
بس كده كفايه عليكم هههههههه

ثالثا:اية الاحلام اللى نفسك تحققيها فى المستقبل؟
انا نفسى اشتغل بالشهاده بتاعتى طبعا واكتر حاجه بحلم بيها انى اربى ولادى فى المستقبل ان شاء الله تربيه صح

رابعا : انتى يتحبى كليتك؟

بصراحه لأ بس ده امر واقع عايشه فيه كده وخلاص الحمد لله

خامسا:اية رايك فى المنتدى بوجة عام واكتر الشخصيات اللى انتى مرتبطة بيها فى المنتدى؟
المنتدى طبعا جميل جدا وانا بجد بكون مبسوطه أوى انا وبنزل أى موضوع فيه أو بشارك فالرد على اى موضوع وبنبسط أكتر لما احس ان المنتدى فى تقدم
والمنتدى طبعا حاجه جميله اوى اتعلمت منه حاجات كتير بس فى مشكله واحده ان انا ادمنت المنتدى نفسى اخف منه شويه

.....بالنسبه لأكتر الشخصيات اللى انا مرتبطه بيها فى المنتدى
أسوم طبعا ودى اول حاجه
الفتى الذهبى اسماااااااااااااااعيل
مشمش
جيفارا
اسلام نبيل
وسام السودانى
بصراحه انا دول من أكتر الشخصيات اللى اتعاملت معاهم وأكتشفت انهم فى غاية الاحترام والأدب وبجد بقدم ليهم تحيه جااااااااااااامده

وسادسا واخيرا:اكتر المواضيع اللى بتهتمى انك تجبيها للمنتدى يعنى مثلا بتهتمى بالمجال السياسى او الدينى او الفكاهة او غير ذلك؟

اكتر المواضيع اللى انا غالبا مش بنزل غيرها هى فى الصالون العام وفضفضه

وفى النهايه بشكرك سيماو على اسئلتك الخفيفه دى
السلام عليكم
هنووووووووود
عضو متميز
عضو متميز
هنووووووووود

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......   لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... I_icon_minitimeالجمعة 09 أكتوبر 2009, 12:43 am

اسوم والله كنت خايفه من اسئلتك موت والحمد لله خوفى جيه فى محله اسئله زى الفل هههههههههههههههه
انا بشكرك يا اسوم هانم على مشاركتك واسئلتك اللى شكلها ميطمنش دى ربنا يستر

........يلااااااااااا

1-ايه اكتر حاجة ممكن تضايقك جدا وتخليكى مش قادرة تتحكمى فأعصابك؟
اكتر حاجه هى ضايقتنى مش لسه هضايقنى هى اسئلتك دى اللى لما اشوفك مش عارفه ممكن اعمل فيكى ايه بسببها هههههههه

2-ياترى لو فى واحدة مضايقاكى فى حاجة من صحابك هتعملى ايه ساعتها؟وهل هتصارحيها باللى جواكى؟
بصى هى الحقيقه والمواجهه اوقات كتير بتوجع بتكون صعبه على الانسان اللى بيتواجه فأنا لو فى حد مضايقنى مش هعمل حاجه ومش هصارحه باللى جوايا بس بشرط لازم أكون مسامحه الشخص ده من جوايا مشيلش منه يعنى.

3-انا عوزاكى تقوليلى كم تجربة حب مريتى بيها ولو مش فى ليه مش فى؟وايه احساسك اما اتخبطى ههههه اقصد اتخطبتى؟
ههههههههههههههههه ايه السؤال المحرج ده .....بصى انا طبعا هتكلم بصراحه انا مريت بتجربة حب مره واحده بس للأسف هى فشلت لأسباب كتيييير ولكن الحمد لله انها فشلت لأن الموضوع ده اتعلمت منه كتير اوى اوى,,,,
احساسى بقى لما اخبط ههههههه اصدى اتخطبت اكيد طبعا كان احساس جميل بتحسه اى واحده بتتخطب

4-ليه دايما فحياتنا بتكون فى ناس بتحب تجرح؟"ده طبعا سؤال جه فى الجون معاكى بما انك دكتورة نفسية ههههههههه"؟؟؟؟؟
بصى هى فى ناس هوايتها انها تجرح بتستمتع هى وبتجرح الاشخاص بس الانسان اللى بينجرح ده والله بيكون هو السبب فى جرحه ليه بقى عشان هو من الاول اختار غلط مشى ورا قلبه وعواطفه ونسى عقله خاض قصة حب كده وخلاص من غير ما يعمل حساب لاى حاجه واكيد ده بعد كده هينجرح واللى عاوزه اوصلهولكم من كلامى ده اننا كلنا شباب ولا بنات يا ريت محدش يثق فى اى حد بيحبه وانا عارفه انكم هتنتقدونى فى الكلام ده لكن والله ده اللى لازم يحصل اه احنا نحب بس ما نثقش فى اى مخلوووووووووووق.

5-عوزاكى تقوليلى ايه اكتر موقف حصل واقعدتى تضحكى ضحك هستيرى ومكنتيش قادرة تمسكى نفسك؟وكنتى مع مين؟

اكتر موقف؟؟؟؟؟ههههههههه هو لسه موقف طازه حصل انهرده
كنا فى اسوان انا واصحابى المهم فى محل هدوم دخلناه بس فالمشكله ان المحل ده فى سلالم ف احنا كل ما ندخل المحل قبل انهرده يعنى اقعد اقولهم خدوا بالكم من السلالم لغاية ما صوتى اتنبح انهرده بقى احنا ونازلين المحل واحده من اصحابى ههههههههه اتزحلقت من السلالم بس الحمد لله لحقت نفسها ههههههههههههه

6-ايه احلامك لمستقبلك ؟ونفسك فإيه تعمليه؟وايه الحاجة اللى بتتمنيها؟
احلامى هى ان ربنا يخليلى بابا وماما واخواتى ده حلمى الوحيد
ونفسى فايه اعمله نفسى اروح دلوقتى اشترى ايس كريم هههههههههه
والحاجه اللى بتمناها ان ربنا ياخد اسوم عشان كتبت الاسئله دى

7-ايه اكتر موقف ضايقك جدامن صحابك؟وايه اكتر موقف ضايقك جدا من اى حد عموما؟
اكتر موقف هما كتير المواقف طبعا فاكيد كل واحده من اصحابى عملت موقف معايا ضايقنى
اكتر موقف من اى حد مفيش بصراحه
8-ياترى تقدرى تسامحى حد جرحك قبل كده؟وايه اكتر حاجة ممكن تخليكى تخسرى بيها شخص بتحبيه؟
هو انا اه هسامح حد جرحنى لانى واثقه ان اللى جرحنى ده مش هيعيش كويس طول عمره
اكتر حاجه تخلينى اخسر اللى بحبه انه يجرحنى ومش يقدر حبى ليه وانه يكأفئنى بغدر نتيجة حبى ليه

9-عوزاكى تقوليلى ايه الحاجة اللى حصلت زمااااااااان وانتى صغيرة ولسة فاكراها لحد دلوقتى؟
ههههههههههه انا وصغيره كنت لسه بقى مش اعرف اى حاجه فاكلت لمبة فنوس وجم هنا فالبيت طبعا اشتغلوا ياكلونى سندوتشات قطن تخيلوا حد ياكل قطن بعيش ههههههههههه

10-ياترى انتى مضايقة منى دلوقتى عشان الاسئلة دى ههههههههه؟وليه؟
هو انا مش مضايقه عشان انا اول ما عرفت انهم استضفونى كنت واثقه انك هترخمى عليا بالاسئله الجميله دى هههههههههههههه
11-ايه رأيك فصحابك كلهم وشخصياتهم ؟وياريت عاوزين تحليل كل شخصية فيهم؟"بس مش لازم تحددى اسمائهم"؟
هما صحابى فيهم الحلو وفيهم الوحش يعنى كل واحده فيها عيوب ومميزات
....تحليل شخصيتهم
..بكابوزا ههههههههه دى بقى الماما بتاعتنا لذيذه جدا ومالهاش دعوه باى حاجه لما تعرف ان واحده فينا عملت حاجه ممكن تزعل التانين تتصل وتبلغنا باللى حصل وتقولنا معلش بتريقه طبعا
..مقالب دى اللى بتفضحنا فى اى مكان عليها لسان يا لهوى منه هههههههه بس هى جدعه خالص
..عسليه بقى دى العرق الصعيدى فى شلتنا دى بقى غلبانه اوى بس لما تقلب علينا ههههههههه يومنا اسود واكتر حاجه هى بتعملها وفالحه فيها انها دايما كسفانا ومش بترد علينا لما نكلمها على الميل انا وصحابى ههههههههه
..زهايمر ودى الطفله بتاعتنا غريبه جدا وعلى طول متوهه احنا نكون بنتكلم فى حاجه وهى تدخل معانا ب فموضوع تانى خالص غير اللى احنا بنتكلم فيه وعلى طول بتنسى اى حاجه بس لذيذه
..غزال ههههههههه دى الهاى كلاس بتاعتنا مش بتقتنع باى حد بسهوله لأ دى ليها استايل مختلف جدا فالناس يعنى ما تكلمش اى حد كده وخلاص

12-مين اكتر عضو بتحبى تردى على مواضيعه؟ومين العضو اللى يستحق التحية دائما؟
العضو اللى برد على مواضيعه هم اكيد كل الاعضاء برد على مواضيعهم دون استثناء
العضو اللى يستحق التحيه دايما برضوا والله كل اعضاء مودرن يستحقوا احلى تحيه

13-واخيييييييييييييييييييييرا............مارأيك فى هؤلاء الاعضاء:

حنين
الفتى الذهبى
مشمش
جيفارا
هنرى ومتعب
ضى القمر
dr.sara
هاشم هارون
الاستاذ.اسلام نبيل
واخييييييييييرا @أسوم@؟
..حنين عضوم محترمه طبعا وبحبها
..الفتى الذهبى طبعا مفيش كلمه تكفى احترامى وتقديرى ليه
..مشمش من احسن الشخصيات المحترمه اللى عرفتها فى شباب مودرن
..جيفارا برضوا بجد شخصيه محترمه جدا ومبدع خالص
..هنرى ومتعب دى صاحبتى ههههههههه مقدرش اقول عليها اى حاجه غير انى بحبها خالص
..ضى القمر شخصيه لذيذه بالاضافه الى انها محترمه
..ساره انا بصراحه مش اتعملت معاها كتير بس اللى لاحظته انها شخصيه رقيقه وكمان لاحظت انها فى كلية طب هههههههههههه
..هاشم شخصيه بارزه ومعروفه فى المنتدى وعامل شغل جميل فى القسم بتاعوا غير ان مشاركاته فعاله
..اسلام صاحب عقليه عاليه جدا تفكيروا عالى انسان بجد فرحت اوى عشان اتعرفت عليه بس انا عاوزه اعرف هو فين ليه مش بيدخل المنتدى يارب يكون المانع خير
....الهانم اللى ايدى وجعتنى بسببها اسوم طبعا دى بجد انتيمى وشخصيه بحبها جدا ومش هقدر ابعد عنها خالص وربنا يخليها ليا هى وباقى العصابه هههههههههههه

اااااااااااااااااااااااااااااااه انا تعبت جدا يا ريت الاسئله ما تزيدش عن سؤال المره الجايه ههههههههههههههههه
يلاااااااااااااااااا انا فى انتظاركم باسئله تانيه وجديده
سلاااااااااااااام مؤقت
GUEVARA
مدير تطوير شباب مودرن
مدير تطوير شباب مودرن
GUEVARA

ذكر
مزاجك ايه : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Qatary25
المهنه : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Office10
هوايتى : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Readin10

مُساهمةموضوع: رد: لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......   لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... I_icon_minitimeالجمعة 09 أكتوبر 2009, 5:06 pm

اختيار فعلا جميل جدا جدا
وشكرا ليك يا اسماعيل على استضفتك لهذة الشخصية المعروفه جدا وصعب تلخيص الكلام عنها في بضعة سطور
هنوووووووود
شخصية محترمة جدا جدا جدا
أثبتت كفاءة عالية جدا فى وقت قصير جدا
لها فكر جديد
ونشاط متميز في المنتدى كله
وفي قسم الصالون العام والفضفضة خاص
تحترم الصغير قبل الكبير
طريقه تعاملها مع الاعضاء مثال لتعامل فتاه في منتدي
مواضيعها جميلة والمتميزة واهتمامها بمودرن يفوق العاده
وده انا لمسته من خلال تعاملي معاها فى المنتدى بتمنالها كل التوفيق
وان تبقى دائما كما عرفناها شعلة من النشاط
ومهما قولنا مش هنوفيها حقها
ياريت تعزرنى على التاخير لسة شايف الموضوع النهاردة

مع تمنياتى لها بالتوفيق فى حياتها إن شاء الله
وبالمناسبة دى قولت مدخلش وايدى فاضية

لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 30400988

ايدكم معنا يجماعة هههههههههه
علي فكرة أسئلتي بسيطة وسهلة جدااا متقلقيش خالص ولو تحبي تستعيني بصديق ماعنديش أي مشكلة أو حذف سؤال بردوه مافيش مشكلة

اتمنى ان تكون اسالتي في المستوى
لنبدا
اكتر مبدأ بتؤمني بيه في حياتك .. ؟
. ايه اكتر تصرف ممكن يدايقك من اللي قدامك .. ؟
. اصعب لحظه في حياتك .. ؟
ماهي مشكلة العصر في نظرك
لو كان لديك فانوس سحري وقيل لك لديك امنيتان فقط مذا كنتي ستتمنين ؟
ماهية الصفات التي تكرهينها في الرجل /وما هية الصفات التي تحبينها؟
ساعطيك صفات وانت قوليلي من يستحقها
العطوف

الحنون
نادر وجودو في هدا الزمان
المرح
الغبي
وجودو زي عدمو
الاناني
المخادع

المستبد
يعطي الكثير
المثقف
لمن تقولي هذة الكلمات
مايشرفنيش اعرفك
اكرهك
احترمك
احبك في الله
ياريت لو عرفتك من زمان
اشرحي لي هذه الكلمات من وجهة نظرك
الغدر
الخيانة
الائهانة
النسيان
الندم
الكره

اتمنى ان اكون قد وفقت في الاسئلة
هنووووووووود
عضو متميز
عضو متميز
هنووووووووود

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......   لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... I_icon_minitimeالجمعة 09 أكتوبر 2009, 11:52 pm

بشكرك يا جيفارا جدا جدا على كلامك عنى وبجد كفايه عليا مشاركتك واهتمامك

ومش كده وبس كمان مكلف نفسك ومش داخل فاضى ليه التعب ده بس عربية بيبسى مره واحده ههههههههههههههه شكرا والله خالص ويا ريت الكل يتعلم منك ومحدش يدخل وايده فاضيه هههههههه

هااااااااااا يلا نبتدى.......

اكتر مبدأ بتؤمني بيه في حياتك .. ؟
مفيش حد يستاهل التضحيه

. ايه اكتر تصرف ممكن يدايقك من اللي قدامك .. ؟
ان اللى قدامى يستغفلنى ويرسم عليا الدور

. اصعب لحظه في حياتك .. ؟
يوم ما اتوفى شخص عزيز عليا خالص ربنا يرحمه

ماهي مشكلة العصر في نظرك
المشكله فى نظرى هى البطاله وعدم توفير فرص عمل للشباب

لو كان لديك فانوس سحري وقيل لك لديك امنيتان فقط مذا كنتي ستتمنين
هو انا نفسى فحاجه واحده بس ان يكون معايا فلووووووووووووس كتير واشحن الموبايل بيهم هههههههههه

ماهية الصفات التي تكرهينها في الرجل /وما هية الصفات التي تحبينها؟
الصفات اللى بكرها فيه :الكدب واللعب بالعواطف وده من وجهة نظرى انا ويا ريت كلامى ميزعلش حد
الصفات اللى بحبها:ان الرجل لما يحب واحده بجد بيخاف عليها خالص وبيكون حنين عليها وفوق ده كله الشهامه والكفاح

ساعطيك صفات وانت قوليلي من يستحقها:
العطوف:بابا طبعا
الحنون:اكيد ماما
نادر وجودو في هدا الزمان:الحب اللى بيكون بجد الحقيقى يعنى
المرح:أخويا
الغبى:لكل شخص ضيع حد بيحبه من ايده
وجودو زي عدمو:الحب الفاشل
الاناني:الشخص اللى مش بيحب غير نفسه بيرضى نفسه ومش مهم حد تانى
المخادع:بطل اى قصة حب فاشله
المستبد:ههههههههههه هو الصراحه مفيش حد اعرفوا وصل لدرجة انه يبقى مستبد
يعطي الكثير:القلب
المثقف:اى شخص بيستغل الفرص فى صالحه

لمن تقولي هذة الكلمات
مايشرفنيش اعرفك:لكل انسان كان يوم فى سبب جرحى
اكرهك :للى بيكرهنى
احترمك:لكل شخص انا بعزوا
احبك في الله:لكل أعضاء شباب مورن
ياريت لو عرفتك من زمان:المنتدى شباب مودرن

اشرحي لي هذه الكلمات من وجهة نظرك

الغدر: الغدر ده بيكون نهايه اى قصة حب فاشله لان بتكون نهايتها بسبب غدر الحبيب او الحبيبه

الخيانة:بتوجع خالص وبيتصف بيها شخص معندوش احساس ولا مشاعر وبيعانى من نفص

الائهانة:احساس صعب اوى ومؤلم لما يكون من اقرب الناس ليك شخص يكون هو كل حياتك فجأة ومن غير مقدمات يوجه اليك اسهم من الائهانه

النسيان:نعمه كبيره اوى من عند ربنا سبحانه وتعالى وده بيكون ضرورى ومهم فى بعض الحالات واحنا غالبا بننسلى اشخاص اتسببوا فى جرح كبير وعميق لينا

الندم:وبينتج عن الاحساس بالذنب وللأسف الندم احساس بيحس بيه الشخص فى وقت متاخر اوى بعد ما يكون عمل الغلط يرجع يندم ويقول ي ريت اللى جرا ما كان

الكره:احساس عادى جدا وبنشعر بيه بعد غضب شديد من اى شخص اساء الينا مثلا

شكرا ليك يا جيفارا مره تانى ويارب مكونش طولت عليكم فى الاجابه

وزى كل مره انا فى انتظار اسئلتكم

السلام عليكم

boodo
مشرف المنتدى القانوني
مشرف المنتدى القانوني
boodo

ذكر
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رومانسي
مزاجك ايه : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Qatary25
هوايتى : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Chess10

مُساهمةموضوع: رد: لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......   لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... I_icon_minitimeالسبت 10 أكتوبر 2009, 6:33 pm

اولا احب احكي الاخت هنووووووووووووود وقول لها انها بجد من اكفاء الاعضاء وانشطهم
تانيا انا مش هطول عليكي
1_ايه رئيك في شخصيتيك؟
2_ايه لي في شخصيتيك نفسيك يتغير؟
3_لو كنتي مديره في مصلحه حكومية ايه القرارات التي سوف تاخذينها؟
4_عرفينا عن شخصيتك؟
5_ايه رئيك في اي شات ؟وشات مدرن علي الخصوص؟
6_ايه اكتر الالوان التي تحبيها؟
لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 151504 لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 151504 لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 151504
هنووووووووود
عضو متميز
عضو متميز
هنووووووووود

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......   لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... I_icon_minitimeالسبت 10 أكتوبر 2009, 7:22 pm

شكرا boodoعلى مشاركتك معانا

1_ايه رئيك في شخصيتيك؟
هى شخصيتى اوقات بتكون عجبانى واوقات تانى لأ

2_ايه لي في شخصيتيك نفسيك يتغير؟
مافيش حاجه نفسى أغيرها فى شخصيتى

3_لو كنتي مديره في مصلحه حكومية ايه القرارات التي سوف تاخذينها؟
هههههههههههههه ممنوع اصطحاب السنوتشات داخل مكان العمل
بص هو انا اول حاجه هعملها انى هنزل قرار بتعيين ابناء الموظفين واكيد هدى فرص عمل كتيره للشباب........واكيد هزود المرتبات للموظفين.

4_عرفينا عن شخصيتك؟
شخصيتى سيمبل اوى
مش عصبيه

بحب اسمع الاغانى ودى مشكله طبعا بس انا بحاول اخفف منها
مش بزعل من اى حد بعزوا خالص حتى لو عمل ايه انا بس بضايق فى وقتها بس مش بشيل من اى حد جوايا خالص

5_ايه رئيك في اي شات ؟وشات مدرن علي الخصوص؟
طبعا هو الشات غلط وده فى اغلب الاحيان يعنى على حسب الاستخدام
وبالنسبه لشات المنتدى اكيد كويس وده لوجود رقابه عليه يعنى اكيد محدش يقدر يتعدى حدودوا.

6_ايه اكتر الالوان التي تحبيها؟
الموووووووف او البنفسجى

شكرا boodoعلى الاسئله اللذيذه والبسيطه دى

اسلام نبيل
عضو مبدع .. مدير عام منتدى شباب مودرن
عضو مبدع .. مدير عام منتدى شباب مودرن
اسلام نبيل

ذكر
مزاجك ايه : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Qatary31
المهنه : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Profes10

مُساهمةموضوع: رد: لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......   لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... I_icon_minitimeالأحد 11 أكتوبر 2009, 12:15 pm

هلا هلا هلا ... هنود هنا يا مرحبا يا مرحبا لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 377596 لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 377596 لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 377596 لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 377596 لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 377596 لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 377596

آسف على تأخري في الرد على سيادتك هنود هانم نظرا لانقطاع النت في الوصلة التعبانه بتاعت صحاري لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 99208
وفعلا انت اضافة قيمة للمنتدى ومن اكثر الاعضاء تميزاً وتألقاً ..

لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 377596 لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 377596

وعلشان اكون ضيف خفيف على حضرتك هسألك سؤالين على الماشي :

1.. لو كنت مديرة للمنتدى ايه القرارات اللى هتخديها والافكار اللى هتنفذيها ؟؟

2.. فيه ناس كتيرة بتقول منتدى شباب مودرن مالوش لازمة وبتاع ناس فاضية تردى عليهم وتقوليلهم ايه ؟؟
ولنا عودة بعد الفاصل .. لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 377596 لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... 377596
romyo.modern
مشرف منوعات مودرن
مشرف منوعات مودرن
romyo.modern

ذكر
هوايتى : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Swimmi10

مُساهمةموضوع: رد: لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......   لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... I_icon_minitimeالأحد 11 أكتوبر 2009, 9:19 pm

ههههههههه
لا بجد سؤالين جامدين يا اسلامك باشا وبعد ماتردى يا هنود على اسئلة اسلام باشا فى لييا سؤالين ليكى
) مين ارخم عضو فى المنتدى وارخم عضوة فى المنتدى فى نظرك ومش عايز انك تقوليلى كلهم كويسين وكدة يعنى عايزين اسامى نيهاهاهاهاهاههههههههههههههه
2) اية الامنية اللى بتتمنيها لما بتخشى المنتدى يعنى مثلا بتقولى يارب فولانة تبئا قاعدة او يارب فولان او فلانة تكون رادا على موضوعى كدة يعنى ؟؟؟؟؟ بس شوفتى سؤالين هايفين
اى خدمة
هنووووووووود
عضو متميز
عضو متميز
هنووووووووود

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......   لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... I_icon_minitimeالأحد 11 أكتوبر 2009, 10:40 pm

اسلام حمدلله على السلامه ايه الغيبه دى كلها يارب تكون بخير

بشكرك لاشتراكك

1.. لو كنت مديرة للمنتدى ايه القرارات اللى هتخديها والافكار اللى هتنفذيها ؟؟
بصراحه انا مش شايفه المنتدى ناقصوا حاجه بس انا اكيد هتصرف زى اى مدير يعنى هحاول اقرب من الاعضاء خالص واكسب ثقتهم فيا واكون متبعاهم من خلال الردود على مواضيعهم وتشجيعهم
وعلى فكره انا مش لازم بما انى مديرة المنتدى اكون موجوده فيه باستمرار ممكن مثلا من وقت للتانى ادخل واشوف المنتدى ايه نظامه.

2.. فيه ناس كتيرة بتقول منتدى شباب مودرن مالوش لازمة وبتاع ناس فاضية تردى عليهم وتقوليلهم ايه ؟؟
انا اكيد مش معاهم فى رايهم ده لان انا بجد اتعلمت كتير من المنتدى واكتسبت خبره فى حاجات كتير وفوق ده كله كسبت صداقة اعضاء كتير محترمين
واكيد الناس اللى بيقولوا كده قصدهم على الشات بتاع المنتدى وبرضوا انا مش معاهم لان مش معنى ان انا ادخل المنتدى انى لازم ادخل شات لأ اكيد فى حاجات كتير غير الشات فى المنتدى واحلى حاجه فى الشات انه عليه رقابه

هنووووووووود
عضو متميز
عضو متميز
هنووووووووود

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......   لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... I_icon_minitimeالإثنين 12 أكتوبر 2009, 11:26 am

شكرا روميو على اهتمامك ومشاركتك الموضوع

) مين ارخم عضو فى المنتدى وارخم عضوة فى المنتدى فى نظرك ومش عايز انك تقوليلى كلهم كويسين وكدة يعنى عايزين اسامى نيهاهاهاهاهاههههههههههههههه
هو انا الصراحه من ناحية الاعضاء اللى اتعملت معاهم لغاية دلوقتى مفيش اى حد رخم

2) اية الامنية اللى بتتمنيها لما بتخشى المنتدى يعنى مثلا بتقولى يارب فولانة تبئا قاعدة او يارب فولان او فلانة تكون رادا على موضوعى كدة يعنى ؟؟؟؟؟
هو انا اكيد اول حاجه بتمناها لما ادخل المنتدى ان الاقى موضوع جديد حد منزلوا ده بيفرحنى خالص عشان بكده المنتدى هيكون فى تقدم مستمر..وبالنسبه للاعضاء اللى بيكونوا موجودين بصراحه مش بيفرق معايا لان انا بعز وبحترم كل الاعضاء ....ومن ناحية مواضيعى اكيد بتمنى ان الاقى رد فيها عشان ده بيدفعنى للامام

شكرا روميو
هاشم هارون هاشم
مشرف التنمية البشرية
مشرف التنمية البشرية
هاشم هارون هاشم

ذكر
مزاجك ايه : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Qatary10
المهنه : لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... Engine10

مُساهمةموضوع: رد: لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......   لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... I_icon_minitimeالخميس 22 أكتوبر 2009, 9:56 am

1. ما هي هوايتك المفضلة ؟

2. ما هي أكلتك المفضلة ؟

3. لو معاكى
مسدس مافيهوش غير طلقه واحده تقتل بيها مين ؟ وليه؟

4. ازااااااى تقضى يومك ؟ ومن هما اكتر
ناس بتعقدي معاهم ؟

5. -هل انتى مستعدة انك فى يوم من
الايام تضحى عشان اللى بتحبيه؟؟؟؟؟

6. ايه هو
اكبر سبب ممكن تخسري حبيبك عشانه؟؟؟؟؟
هنووووووووود
عضو متميز
عضو متميز
هنووووووووود

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......   لقااااء مع المبدعه  هنووووووود  في البيت بيتك ...... I_icon_minitimeالجمعة 23 أكتوبر 2009, 8:02 am

السلام عليكم

1. ما هي هوايتك المفضلة ؟
هوايتى النت

2. ما هي أكلتك المفضلة ؟
البطاطس المحمره والمكرونه بالباشمل

3. لو معاكى
مسدس مافيهوش غير طلقه واحده تقتل بيها مين ؟ وليه؟

اكيد محدش عشان مفيش حد كرهتوا لدرجة انى اقتله

4. ازااااااى تقضى يومك ؟ ومن هما اكتر
ناس بتعقدي معاهم ؟

عادى بقوم من النوم على النت على طول واكيد على المنتدى مباشرة وبعد كده ممكن اتفرج على التليفزيون واحيانا بخرج مع اصحابى

اكترناس بكون معاهم اصحابى طبعا

5. -هل انتى مستعدة انك فى يوم من
الايام تضحى عشان اللى بتحبيه؟؟؟؟؟

اه طبعا مستعده بس لو هو يستاهل التضحيه دى

6. ايه هو
اكبر سبب ممكن تخسري حبيبك عشانه؟؟؟؟؟

اكبر سبب ممكن يكون انى اكتشف ان هو بيلعب بمشاعرى او ابتدى يتغير من ناحيتى واهم حاجه طبعا ممكن اسيبه عشانها انه يحب حد تانى غيرى

شكرا هاشم على اسئلتك البسيطه دى وشكرا على مرورك

لقااااء مع المبدعه هنووووووود في البيت بيتك ......
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-